• You are currently viewing our forum as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to additional post topics, communicate privately with other members (PM), view blogs, respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free, so please join our community today! Just click here to register. You should turn your Ad Blocker off for this site or certain features may not work properly. If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us by clicking here.

[INFJ] Recipe for DISASTER? INFJ/ISTP

Can an ISTP/INFJ relationship work out?


  • Total voters
    11

GirlSmartStreet

New member
Joined
May 20, 2018
Messages
50
MBTI Type
ISTP
Enneagram
8w7
Just imagine living with the person forever. It's not worthy if you are not comfortable most of the time.

But i don't think it's impossible to work either. I mean, I will marry Hozier.
 

HighlanderBQ

New member
Joined
Sep 21, 2018
Messages
1
MBTI Type
ISTP
Hola aviador!! soy de mexico, asi que disculpa el escrito en español.

Mi novio es un fascinante INFJ y yo soy ISTP. nos llevamos de maravilla y francamente es el amor de mi vida. todo lo que buscaba en un hombre lo encontre en el.
Ahora, sobre nuestro caracter.. somos completamente opuestos. vemos todo el panorama no desde una perspectiva diferente, sino opuesta. él es todo corazon, sentimientos y yo cerebro, razon. Y tu sabes qué es lo mas bonito? que a pesar de tener puntos de vista tan diferentes siempre concluimos lo mismo. llegamos al mismo punto desde caminos diferentes. es cierto; tenemos apenas dos años como pareja, pero desde amigos nos dimos cuenta que ambos nos entendiamos, de una magica manera que nadie jamas lo habia hecho con cada uno. es hermoso.
ambos estudiamos en la misma escuela en la misma carrera, ingenieria en informatica y a pesar de las tareas encontramos tiempo para vernos unos minutos

saludos Aviador!!
 
Top