User Tag List

  1. #62821
    Senior Member Captain_Invincible's Avatar
    Join Date
    Oct 2014
    MBTI
    ESTJ
    Enneagram
    IDK sx/so
    Posts
    707

    Default

    Quote Originally Posted by whatever View Post
    so we don't have to break out the old timey piany (not piano... that's too classy) music for accompaniment?
    Of course not, haha.

    Hector can play the piano and sing and Ricky the guitar.
    Likes miss fortune liked this post

  2. #62822
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2008
    MBTI
    STP
    Posts
    10,513

    Default

    I was reading an article on ford fanboys using "best selling truck in america" as if that means everything. Author had to make a point that mcdonalds is the best selling burger...lmao. popularity rarely means what people think it means.
    Im out, its been fun
    Likes meowington, SearchingforPeace liked this post

  3. #62823
    Parody Parrot meowington's Avatar
    Join Date
    May 2008
    MBTI
    INFJ
    Enneagram
    6
    Posts
    1,208

    Default

    I can't decide between running for 6 miles after work or smoking a fatty. Most likely I'll do both in that order. Have a great day too yall
    "I’m forever near a stereo saying, ‘What the fuck is this garbage?’ And the answer is always the Red Hot Chili Peppers" ~ Nick Cave
    Likes themightyfetus, five sounds, Yama liked this post

  4. #62824
    MyPeeSmellsLikeCoffee247 five sounds's Avatar
    Join Date
    Jul 2013
    MBTI
    ENFP
    Enneagram
    729 sx/sp
    Socionics
    IEE Ne
    Posts
    5,633

    Default

    happy 420! lol

    You hem me in -- behind and before;
    you have laid your hand upon me.
    Such knowledge is too wonderful for me,
    too lofty for me to attain.
    Likes themightyfetus, meowington, Xann, Ghost liked this post

  5. #62825
    You are what you love themightyfetus's Avatar
    Join Date
    Mar 2015
    MBTI
    ESFJ
    Enneagram
    3w2 so/sx
    Socionics
    ESE Si
    Posts
    2,631

    Default

    It's 4/20. Somewhere start a marijuana appreciation thread. I can't do it because I've never smoked.
    Yet.
    It'll come to my state in no time.
    Yet I know, if I stepped aside
    Released the controls, you would open my eyes
    That somehow, all of this mess
    Is just my attempt to know the worth of my life
    .

    Mercury - Sleeping At Last

    3w2 // 6w7 // 9w1
    Likes meowington, five sounds, Yama liked this post

  6. #62826
    Parody Parrot meowington's Avatar
    Join Date
    May 2008
    MBTI
    INFJ
    Enneagram
    6
    Posts
    1,208

    Default

    Quote Originally Posted by themightyfetus View Post
    It'll come to my state in no time.
    hehe, trust me, it's already there

    PS. If you never smoked : do it in a nice place (somewhere comfortable to you with the right people). It ain't heroin, but it ain't a party drug for some people either.
    "I’m forever near a stereo saying, ‘What the fuck is this garbage?’ And the answer is always the Red Hot Chili Peppers" ~ Nick Cave
    Likes themightyfetus liked this post

  7. #62827
    Junior Member
    Join Date
    Jun 2007
    MBTI
    INFP
    Enneagram
    5
    Posts
    1,675

    Default

    I'm starting to think my stomach can't feel pain. How do I test this without risking death too much?

  8. #62828
    kaleidescope Forever's Avatar
    Join Date
    Aug 2013
    MBTI
    INFJ
    Enneagram
    1w9 sx/sp
    Socionics
    IEI Ni
    Posts
    7,831

    Default

    @Xann I am really starting to believe I am a type 3. It's been eating at me slowly.

    "I' gonna touch this sky, I'm gonna touch this sky, you gonna touch this sky baby girl!"
    Forever Flowing
    Likes Xann liked this post

  9. #62829
    Permabanned
    Join Date
    Dec 2014
    MBTI
    ESFJ
    Enneagram
    6w7 so/sx
    Socionics
    SEI Fe
    Posts
    8,040

    Default

    Quote Originally Posted by Masokissed View Post
    I'm going to cry I'm going to find a dom who APPRECIATES ME

  10. #62830
    Permabanned
    Join Date
    Jan 2010
    Enneagram
    614 sx/so
    Socionics
    ILI Fi
    Posts
    3,885

    Default

    So excited to see my sister's art show today!
    Likes Betty Blue, prplchknz, Yama, Xann, Masokissed and 1 others liked this post

Similar Threads

  1. [SJ] SJ Random Thought Thread
    By Giggly in forum The SJ Guardhouse (ESFJ, ISFJ, ESTJ, ISTJ)
    Replies: 980
    Last Post: 01-30-2018, 12:45 AM
  2. [NT] Random thought thread (NT version)
    By yenom in forum The NT Rationale (ENTP, INTP, ENTJ, INTJ)
    Replies: 157
    Last Post: 12-22-2017, 08:48 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Single Sign On provided by vBSSO