• You are currently viewing our forum as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to additional post topics, communicate privately with other members (PM), view blogs, respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free, so please join our community today! Just click here to register. You should turn your Ad Blocker off for this site or certain features may not work properly. If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us by clicking here.

Deutscher Diskussionsfaden!

entropie

Permabanned
Joined
Apr 24, 2008
Messages
16,767
MBTI Type
entp
Enneagram
783
Look, this one is even better :D:D

[YOUTUBE="35cxdeWPQFc"]Du bist Deutschland :D[/YOUTUBE]
 

Noel

Member
Joined
Apr 23, 2007
Messages
613
MBTI Type
INFP
Huete die Schriftstellerin Angela Krauss kam zu meine Uni. Sie ist eine kreativ Schriftstellerin von Deutschland. Ich verstehe nicht Sie noch ich habe ihre Geschichten lesen. So hier ist meine Fragen für jedermann: Haben sie ihr Geschichten gelesen? Ist Sie gut?
 

Orangey

Blah
Joined
Jun 26, 2008
Messages
6,354
MBTI Type
ESTP
Enneagram
6w5
Huete die Schriftstellerin Angela Krauss kam zu meine Uni. Sie ist eine kreativ Schriftstellerin von Deutschland. Ich verstehe nicht Sie noch ich habe ihre Geschichten lesen. So hier ist meine Fragen für jedermann: Haben sie ihr Geschichten gelesen? Ist Sie gut?

Nein, entschuldigung :).
 

Little Linguist

Striving for balance
Joined
Jun 23, 2008
Messages
6,880
MBTI Type
xNFP
Instinctual Variant
sx/so
Huete die Schriftstellerin Angela Krauss kam zu meine Uni. Sie ist eine kreativ Schriftstellerin von Deutschland. Ich verstehe nicht Sie noch ich habe ihre Geschichten lesen. So hier ist meine Fragen für jedermann: Haben sie ihr Geschichten gelesen? Ist Sie gut?

Nein, ich kenne sie leider noch nicht...
 

Noel

Member
Joined
Apr 23, 2007
Messages
613
MBTI Type
INFP
Ich wünschte ich besser Deutsch sprechen, weil ich jedermann ein Bier würde.
 

Jack Flak

Permabanned
Joined
Jul 17, 2008
Messages
9,098
MBTI Type
type
Mich? Nein. Aber Ich will getrunken sein. (I'm really winging it here, don't make fun of my German)
 
Top