User Tag List

First 34567 Last

Results 41 to 50 of 71

Thread: INFJ newbie

  1. #41
    nevermore lane777's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    MBTI
    INFJ
    Enneagram
    4w5 sp/sx
    Posts
    635

    Default

    Quote Originally Posted by Neo Genesis View Post
    That counts as a laugh. My INTJ roommate will smirk a lot of things but he'll bust out laughing at a random comment. I rarely hear him chuckle.
    No it's not. That's why it's called a chuckle. And my chuckling is like, one or two "hahas." That's just not good enough.
    To die would be an awfully big adventure - Peter Pan

    INFJ ~ 4w5 sp/sx ~ RLOAI ~ Inclusion e/w=1/0 (Melancholy Compulsive) Control: e/w=0/6 (Supine) Affection: e/w=4/0 (Phlegmatic Melancholy)

  2. #42
    Banned
    Join Date
    Jul 2008
    MBTI
    type
    Posts
    9,100

    Default

    Quote Originally Posted by lane777 View Post
    Does ELR hold a special place in your heart? Cuz I'm pretty sure I don't wanna be violating Jack's 1st commandment, "Thou shalt not bash entertainment taste."
    lol no, I hate it.

  3. #43
    nevermore lane777's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    MBTI
    INFJ
    Enneagram
    4w5 sp/sx
    Posts
    635

    Default

    Quote Originally Posted by Usehername View Post
    Or just an Ni dom (INxJ) with little S skills.
    Oh yay! Someone who can explain what those silly lil x's are. I see them everywhere.
    To die would be an awfully big adventure - Peter Pan

    INFJ ~ 4w5 sp/sx ~ RLOAI ~ Inclusion e/w=1/0 (Melancholy Compulsive) Control: e/w=0/6 (Supine) Affection: e/w=4/0 (Phlegmatic Melancholy)

  4. #44
    nevermore lane777's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    MBTI
    INFJ
    Enneagram
    4w5 sp/sx
    Posts
    635

    Default

    Quote Originally Posted by Jack Flak View Post
    lol no, I hate it.
    Good. I don't like it either.
    To die would be an awfully big adventure - Peter Pan

    INFJ ~ 4w5 sp/sx ~ RLOAI ~ Inclusion e/w=1/0 (Melancholy Compulsive) Control: e/w=0/6 (Supine) Affection: e/w=4/0 (Phlegmatic Melancholy)

  5. #45
    Banned
    Join Date
    Jul 2008
    MBTI
    type
    Posts
    9,100

    Default

    Quote Originally Posted by lane777 View Post
    Good. I don't like it either.
    Okay, INFJ then.

  6. #46
    WTF is this dude saying? A Schnitzel's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    MBTI
    INTP
    Socionics
    B.S.
    Posts
    1,155

    Default

    Quote Originally Posted by lane777 View Post
    Oh yay! Someone who can explain what those silly lil x's are. I see them everywhere.
    The x's are just a sign that that specific letter is ambiguous or unknown.

    Like an x variable.

  7. #47
    veteran attention whore Jeffster's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    MBTI
    ESFP
    Enneagram
    7w6 sx
    Socionics
    SEE Fi
    Posts
    6,727

    Default

    Everybody Loves Raymond was horrendously terrible. The only reason to ever watch that show is that Patricia Heaton is a MILF.
    Jeffster Illustrates the Artisan Temperament <---- click here

    "I like the sigs with quotes in them from other forum members." -- Oberon

    The SP Spazz Youtube Channel

  8. #48
    nevermore lane777's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    MBTI
    INFJ
    Enneagram
    4w5 sp/sx
    Posts
    635

    Default

    Quote Originally Posted by A Schnitzel View Post
    The x's are just a sign that that specific letter is ambiguous or unknown.

    Like an x variable.

    :ROFL:
    Oh. Well obviously! You really know how to make a girl feel like an idiot. Good one.
    To die would be an awfully big adventure - Peter Pan

    INFJ ~ 4w5 sp/sx ~ RLOAI ~ Inclusion e/w=1/0 (Melancholy Compulsive) Control: e/w=0/6 (Supine) Affection: e/w=4/0 (Phlegmatic Melancholy)

  9. #49
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2008
    MBTI
    InFp
    Enneagram
    4w5
    Socionics
    INFj
    Posts
    322

    Default

    Quote Originally Posted by Jack Flak View Post
    Yeah, and often raunchy. My favorite lately has been Doug Stanhope. Louis C.K. too.
    Most of the stand-up I watch/have watched is the watered down Comedy Central versions. Chris Rock will always be the epitome of stand-up imo. Gonna look up Doug Stanhope right now.

    Quote Originally Posted by lane777 View Post
    No it's not. That's why it's called a chuckle. And my chuckling is like, one or two "hahas." That's just not good enough.
    pftt, semantics. By your definition I hardly laugh as well. A smile is always good enough, though.

  10. #50
    WTF is this dude saying? A Schnitzel's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    MBTI
    INTP
    Socionics
    B.S.
    Posts
    1,155

    Default

    Quote Originally Posted by lane777 View Post
    Oh. Well obviously! You really know how to make a girl feel like an idiot. Good one.
    I do my best. I do my best.

Similar Threads

  1. Newbie INFJ Here - Come Talk to Me! :)
    By RainbowGirlAli in forum Welcomes and Introductions
    Replies: 5
    Last Post: 05-21-2017, 06:09 AM
  2. Yet Another INFJ Newbie
    By Neshama in forum Welcomes and Introductions
    Replies: 17
    Last Post: 10-11-2015, 09:16 PM
  3. [INFJ] INFJ Compatibility - INFJ's Romantic Match?
    By shadowstormz in forum The NF Idyllic (ENFP, INFP, ENFJ, INFJ)
    Replies: 339
    Last Post: 07-17-2014, 06:09 AM
  4. [INFJ] Psychic INFJ's?
    By shadowstormz in forum The NF Idyllic (ENFP, INFP, ENFJ, INFJ)
    Replies: 52
    Last Post: 04-19-2012, 11:18 AM
  5. [INFJ] Any INFJ girls?
    By findthejake in forum The NF Idyllic (ENFP, INFP, ENFJ, INFJ)
    Replies: 157
    Last Post: 05-11-2008, 04:58 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Single Sign On provided by vBSSO