User Tag List

First 5455354555657 Last

Results 541 to 550 of 622

  1. #541
    Senior Member Mal12345's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    MBTI
    IxTP
    Enneagram
    5w4 sx/sp
    Socionics
    LII Ti
    Posts
    14,019

    Default

    Quote Originally Posted by UniqueMixture View Post
    Yeah, I probably would. She's pretty attractive + I like women with unique personalities and to me the big purple floppy hat makes that statement.
    Probably would? You know you'd hit that in a heart beat.
    "Everyone has a plan till they get punched in the mouth." Mike Tyson
    “Culture?” says Paul McCartney. “This isn't culture. It's just a good laugh.”

  2. #542
    Whisky Old & Women Young Speed Gavroche's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    MBTI
    EsTP
    Enneagram
    6w7 sx/sp
    Posts
    5,143

    Default

    Quote Originally Posted by Elfboy View Post
    @Speed Gavroche
    no.
    that said, if I were straight, probably. she looks like she would be REALLY good at sex
    Hell yeah! She is. Kriss de Valnor is one of the hottest comic book character ever. Do you know the comic book Thorgal? (http://en.wikipedia.org/wiki/Thorgal) If not i really advise you to read it, it's amazing, and the main character is an actual libertarian.


    By the way, would yo have sex with Tintin? I bet it typically the kind of guy you would have a crush on.

    EsTP 6w7 Sx/Sp

    Chaotic Neutral

    E=60% S=55% T=70% P=80%

    "I don't believe in guilt, I only believe in living on impulses"

    "Stereotypes about personality and gender turn out to be fairly accurate: ... On the binary Myers-Briggs measure, the thinking-feeling breakdown is about 30/70 for women versus 60/40 for men." ~ Bryan Caplan

  3. #543
    Certified Sausage Smoker Elfboy's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    MBTI
    ENFP
    Enneagram
    5w4 sx/sp
    Socionics
    SLI None
    Posts
    9,635

    Default

    Quote Originally Posted by Speed Gavroche View Post
    Hell yeah! She is. Kriss de Valnor is one of the hottest comic book character ever. Do you know the comic book Thorgal? (http://en.wikipedia.org/wiki/Thorgal) If not i really advise you to read it, it's amazing, and the main character is an actual libertarian.
    By the way, would yo have sex with Tintin? I bet it typically the kind of guy you would have a crush on.
    he seems a little bit too young for me, but I would probably do a slightly older version of him.
    EDIT: I don't. I'll have to look into it
    PS: I think it's safe for me to assume you wouldn't have sex with my avatar lol
    ENFP: We put the Fi in Fire
    ENFP
    5w4>1w9>2w1 Sx/Sp
    SEE-Fi
    Papa Bear
    Motivation: Dark Worker
    Alignment: Chaotic Neutral
    Chibi Seme
    MTG Color: black/red
    Male Archtype: King/Lover
    Sunburst!
    "You are a gay version of Gambit" Speed Gavroche
    "I wish that I could be affected by any hate, but I can't, cuz I just get affected by the bank" Chamillionaire

  4. #544
    Junior Member Ratinas's Avatar
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    6

    Default

    Sorry, no.

  5. #545
    Senior Member Mal12345's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    MBTI
    IxTP
    Enneagram
    5w4 sx/sp
    Socionics
    LII Ti
    Posts
    14,019

    Default

    Quote Originally Posted by Ratinas View Post
    Sorry, no.
    Ummmm, nope!
    "Everyone has a plan till they get punched in the mouth." Mike Tyson
    “Culture?” says Paul McCartney. “This isn't culture. It's just a good laugh.”

  6. #546
    011235813
    Guest

    Default

    Hmm. It kinda looks like a cloud penis. Possibly.

  7. #547
    Society
    Guest

    Default


    awesome scene to have sex in right there, and i want to know what those wings can have some awesome uses.. not to mention the white hair is indicative of a lot of expeirence yet she still kept her figure...

    so the only question is: am i liable in the case of a heart attack?

  8. #548
    Senior Member UniqueMixture's Avatar
    Join Date
    Mar 2012
    MBTI
    estj
    Enneagram
    378 sx/so
    Socionics
    esfp
    Posts
    3,036

    Default

    Quote Originally Posted by mal12345 View Post
    Probably would? You know you'd hit that in a heart beat.
    Lol... fucking is not like that for me. More of a choice than something U do compulsively because I have nothing to prove what would blow me away more is angel tantric sex

    As to the above^

    Yes but only in the nostrils haha

  9. #549
    Senior Member Kurt.Is.God's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    MBTI
    ENFP
    Enneagram
    4W5 sx/so
    Socionics
    IEE
    Posts
    230

    Default

    Oh, man, what are those? They look fun.

  10. #550
    Society
    Guest

    Default

    hmmm naa. no jew-on-jew sex for me

Similar Threads

  1. Would u have sex witht the above member's member
    By FunnyDigestion in forum The Fluff Zone
    Replies: 0
    Last Post: 12-26-2011, 05:18 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Single Sign On provided by vBSSO