User Tag List

Page 384 of 459 FirstFirst ... 284334374382383384385386394434 ... LastLast
Results 3,831 to 3,840 of 4587

Thread: If y ou're post, this is where you drunk!

  1. #3831
    Intentionally Clementine Array Starry's Avatar
    Join Date
    May 2010
    MBTI
    ENFP
    Enneagram
    748 sx/sp
    Posts
    4,564

    Default

    Quote Originally Posted by SophiaDeep View Post
    but when you look at this pic it looks similar...I think I can read a word "off "
    OMG Sophia you're brilliant!!! All of my signature quotes will be put to Elvish from now on. Brilliant. I'm actually going to see if there's a translator available...

    I need to edit garbage out so he doesn't do anything to change it.

    Does the second word look like 'beef' in elvish?

    haha @Nights and Days you're making me laugh
    لا تستطيع كسر المكسور

  2. #3832
    I am Array Fay's Avatar
    Join Date
    Jun 2013
    MBTI
    INFP
    Enneagram
    4w3 so/sx
    Socionics
    INFx
    Posts
    2,604

    Default

    Quote Originally Posted by Starry View Post
    OMG Sophia you're brilliant!!! All of my signature quotes will be put to Elvish from now on. Brilliant. I'm actually going to see if there's a translator available...

    I need to edit garbage out so he doesn't do anything to change it.

    Does the second word look like 'beef' in elvish?

    haha @Nights and Days you're making me laugh
    lol why wasting time changing just your signature to elvis? Let's write in elvis, let's translate this whole forum to elvish so no stranger could read it, and this is going to be like super secret forum ...we just have to distract garbage and the party can start! yeah it's definitely beef...it's sure some deep quote about beef...
    Deep into that darkness peering, long I stood there, wondering, fearing, doubting, dreaming dreams no mortal ever dared to dream before.
    E. A. Poe

  3. #3833
    ndovjtjcaqidthi
    Guest

    Default

    Lol Sophia ^

    Quote Originally Posted by Starry View Post
    haha @Nights and Days you're making me laugh
    Oh Starry.

  4. #3834
    Intentionally Clementine Array Starry's Avatar
    Join Date
    May 2010
    MBTI
    ENFP
    Enneagram
    748 sx/sp
    Posts
    4,564

    Default

    Quote Originally Posted by SophiaDeep View Post
    lol why wasting time changing just your signature to elvis? Let's write in elvis, let's translate this whole forum to elvish so no stranger could read it, and this is going to be like super secret forum ...we just have to distract garbage and the party can start! yeah it's definitely beef...it's sure some deep quote about beef...
    Quote Originally Posted by Nights and Days View Post
    Oh Starry.

    This. This right here is why I joined this site. *heavy sigh* To have a chance to spend time with my own kind
    ((I am technically high on Theraflu right now just fyi...totally fine to post freely in this thread.))

    I love you guys so much.
    لا تستطيع كسر المكسور

  5. #3835
    ndovjtjcaqidthi
    Guest

    Default


  6. #3836
    I am Array Fay's Avatar
    Join Date
    Jun 2013
    MBTI
    INFP
    Enneagram
    4w3 so/sx
    Socionics
    INFx
    Posts
    2,604

    Default

    Quote Originally Posted by Starry View Post
    This. This right here is why I joined this site. *heavy sigh* To have a chance to spend time with my own kind
    ((I am technically high on Theraflu right now just fyi...totally fine to post freely in this thread.))

    I love you guys so much.
    we love you too, you know
    oh hell yeah Theraflu gimme some!
    Deep into that darkness peering, long I stood there, wondering, fearing, doubting, dreaming dreams no mortal ever dared to dream before.
    E. A. Poe

  7. #3837
    ndovjtjcaqidthi
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by SophiaDeep View Post
    oh hell yeah Theraflu gimme some!
    I'll take a couple hits, too.

  8. #3838
    I am Array Fay's Avatar
    Join Date
    Jun 2013
    MBTI
    INFP
    Enneagram
    4w3 so/sx
    Socionics
    INFx
    Posts
    2,604

    Default

    Quote Originally Posted by Nights and Days View Post
    I'll take a couple hits, too.
    try eating mcdonalds at midnight...you're going to feel pretty high...right now I am really sick
    Deep into that darkness peering, long I stood there, wondering, fearing, doubting, dreaming dreams no mortal ever dared to dream before.
    E. A. Poe

  9. #3839
    ndovjtjcaqidthi
    Guest

    Default

    *Jim Morrison stare*

  10. #3840
    Post Human Post Array Qlip's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    MBTI
    ENFP
    Enneagram
    4w5 sp/sx
    Posts
    8,867

    Default

    Shout out to drunks and sober ENFPs (@Starry)!!! I saw, I drank, I conquered!

    It was a 2 ENFP night, I played with a 7 and chilled with a 4. That's what they're there for.

    El Rio.



Similar Threads

  1. [ENTP] how drunk do you get?
    By WALMART in forum The NT Rationale (ENTP, INTP, ENTJ, INTJ)
    Replies: 92
    Last Post: 07-24-2012, 02:27 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •