User Tag List

First 50909899100101102 Last

Results 991 to 1,000 of 1052

  1. #991
    Buddhist Misanthrope Samvega's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    MBTI
    ENTP
    Enneagram
    7w8
    Posts
    1,068

    Default

    Quote Originally Posted by Antimony View Post
    Chyea! That avatar is so me: unique, hot, intriguing, and ingenious. Perfection, man.

    You wanna try a little ENTP lovin? I don't know if you a guy or girl so that could be an issue to overcome but with that much Ne I'm sure we'd figure it out.

  2. #992
    Protocol Droid Athenian200's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    MBTI
    INFJ
    Enneagram
    4w5
    Posts
    8,828

    Default

    It's amazing... it looks as if people really just enjoy riding the fluff train even when there's nothing in it for them anymore.

    Fascinating.

  3. #993
    You're fired. Lol. Antimony's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    MBTI
    ESTP
    Enneagram
    8w7 sx/sp
    Socionics
    ????
    Posts
    3,437

    Default

    YouTube - Cat Stevens- Peace Train

    RIDE ON THE FLUFF TRAIN!


    Quote Originally Posted by Samvega View Post
    You wanna try a little ENTP lovin? I don't know if you a guy or girl so that could be an issue to overcome but with that much Ne I'm sure we'd figure it out.
    I am a girl.



    Yay ENTP's hahahaa

    Man, one day, imma get a diamond ring. I just thought about that looking at the OP haha. I will use my ENTP skills of awesome to acquire one....somehow haha
    Excuse me, but does this smell like chloroform to you?

    Always reserve the right to become smarter at a future point in time, for only a fool limits themselves to all they knew in the past. -Alex

  4. #994
    Protocol Droid Athenian200's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    MBTI
    INFJ
    Enneagram
    4w5
    Posts
    8,828

    Default

    Quote Originally Posted by Antimony View Post
    I am a girl.
    It's so hard to tell with ENTPs, though... they seem so zany/ramdom, it's hard tell what they are. Or if they're anything specific at all, really.
    Man, one day, imma get a diamond ring. I just thought about that looking at the OP haha. I will use my ENTP skills of awesome to acquire one....somehow haha
    Well, there are plenty of ways to get natural diamonds, fake diamonds, and even manufactured real diamonds. Money is the easiest way, but there's also theft, bartering, blackmail, persuasion, and several other ways to get diamond ring owners to part with their rings.

  5. #995
    You're fired. Lol. Antimony's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    MBTI
    ESTP
    Enneagram
    8w7 sx/sp
    Socionics
    ????
    Posts
    3,437

    Default

    Quote Originally Posted by Athenian200 View Post
    It's so hard to tell with ENTPs, though... they seem so zany/ramdom, it's hard tell what they are. Or if they're anything specific at all, really.


    Well, there are plenty of ways to get natural diamonds, fake diamonds, and even manufactured real diamonds. Money is the easiest way, but there's also theft, bartering, blackmail, persuasion, and several other ways to get diamond ring owners to part with their rings.
    Muahhahahaaa

    Persuasion might just be my strong point in fact. I like to persuade people. It is soooo fun.
    Excuse me, but does this smell like chloroform to you?

    Always reserve the right to become smarter at a future point in time, for only a fool limits themselves to all they knew in the past. -Alex

  6. #996
    Buddhist Misanthrope Samvega's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    MBTI
    ENTP
    Enneagram
    7w8
    Posts
    1,068

    Default

    Two more! Who's gonna win post 1000?

  7. #997
    You're fired. Lol. Antimony's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    MBTI
    ESTP
    Enneagram
    8w7 sx/sp
    Socionics
    ????
    Posts
    3,437

    Default

    I like waffles!
    Excuse me, but does this smell like chloroform to you?

    Always reserve the right to become smarter at a future point in time, for only a fool limits themselves to all they knew in the past. -Alex

  8. #998
    You're fired. Lol. Antimony's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    MBTI
    ESTP
    Enneagram
    8w7 sx/sp
    Socionics
    ????
    Posts
    3,437

    Default

    Lalallalalaa

    I am awesome
    Excuse me, but does this smell like chloroform to you?

    Always reserve the right to become smarter at a future point in time, for only a fool limits themselves to all they knew in the past. -Alex

  9. #999
    You're fired. Lol. Antimony's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    MBTI
    ESTP
    Enneagram
    8w7 sx/sp
    Socionics
    ????
    Posts
    3,437

    Default

    lmao
    Excuse me, but does this smell like chloroform to you?

    Always reserve the right to become smarter at a future point in time, for only a fool limits themselves to all they knew in the past. -Alex

  10. #1000
    You're fired. Lol. Antimony's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    MBTI
    ESTP
    Enneagram
    8w7 sx/sp
    Socionics
    ????
    Posts
    3,437

    Default

    OH SHIT THAT WAS 1000
    Excuse me, but does this smell like chloroform to you?

    Always reserve the right to become smarter at a future point in time, for only a fool limits themselves to all they knew in the past. -Alex

Similar Threads

  1. Passive voice is to be abused in this thread
    By ygolo in forum The Fluff Zone
    Replies: 74
    Last Post: 08-31-2015, 01:31 AM
  2. Replies: 31
    Last Post: 01-08-2010, 07:18 PM
  3. Replies: 36
    Last Post: 06-25-2009, 02:53 PM
  4. Last person to post on this thread wins
    By tenINsFJ in forum The Fluff Zone
    Replies: 347
    Last Post: 10-25-2008, 05:56 PM
  5. If a noob posts in this forum and no one reads it am I really here?
    By Delilah in forum Welcomes and Introductions
    Replies: 19
    Last Post: 11-25-2007, 06:13 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Single Sign On provided by vBSSO