User Tag List

123 Last

Results 1 to 10 of 39

  1. #1
    Senior Member prplchknz's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    MBTI
    yupp
    Posts
    29,778

    Default Who Wants A letter?

    So I have all these lisa frank stickers left over from the time I gave my room mate gold stars for cooking, and I was just going to grab phone book and write random people letters , but then I thought about it I could write people on here so do you want a letter?*

    I reserve the right to not write you if I think you're a creep/I run out of stickers but it's over 1200 stickers (I only used 3) though and I can't imagine who'd take me up on the offer.




    Ooh and don't leave your adress hear (I'm sure none of you will but now I can't feel guilty if any of you leave your adress in the thread.
    In no likes experiment.

    that is all

    i dunno what else to say so

  2. #2
    almost nekkid scantilyclad's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    MBTI
    INFP
    Enneagram
    4w5 sx
    Posts
    2,109

    Default

    omg i want a letter. I love stickers.
    INFP 4w5
    facebook
    The pain won't let me get away.

  3. #3
    Senior Member prplchknz's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    MBTI
    yupp
    Posts
    29,778

    Default

    really? um I guess pm adress or something? I'll write it tommorow. I'm kinda scared doing this but I realized my building has excellent security and I know how to scream really loud and have pepper spray.

    I think you are who you say you are.
    In no likes experiment.

    that is all

    i dunno what else to say so

  4. #4
    ~dangerous curves ahead~
    Join Date
    Nov 2007
    MBTI
    ENTP
    Posts
    2,590

    Default

    If you'd like a postcard, PM me your address too prplchknz, and yes, a letter would be lovely.

  5. #5
    only bites when provoked
    Join Date
    Apr 2007
    MBTI
    INTJ
    Posts
    2,127

    Default

    Quote Originally Posted by prplchknz View Post
    really? um I guess pm adress or something? I'll write it tommorow. I'm kinda scared doing this but I realized my building has excellent security and I know how to scream really loud and have pepper spray.

    I think you are who you say you are.
    I'd almost post my address openly because my building also has excellent security. Also guns, don't forget the guns.


    Sadly, stickers do not excite me.
    I 100%, N 88%, T 88%, J 75%

    Disclaimer: The above is my opinion and mine alone, it does not mean I cannot change my mind, nor does it guarantee that my comments are related to any deep-seated convictions. Take everything I say with a whole snowplow worth of salt and call me in the morning, if you can.

  6. #6
    almost nekkid scantilyclad's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    MBTI
    INFP
    Enneagram
    4w5 sx
    Posts
    2,109

    Default

    my apartments have really crappy security, but i'm not really worried about anyone trying to stalk me, and i LOVE getting mail that is for me, because it rarely happens.
    INFP 4w5
    facebook
    The pain won't let me get away.

  7. #7
    Senior Member ThatsWhatHeSaid's Avatar
    Join Date
    May 2007
    MBTI
    INTP
    Enneagram
    5w4
    Posts
    7,233

    Default

    Quote Originally Posted by scantilyclad View Post
    omg i want a letter.
    Q

    Quote Originally Posted by aelan View Post
    a letter would be lovely.
    P

  8. #8
    almost nekkid scantilyclad's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    MBTI
    INFP
    Enneagram
    4w5 sx
    Posts
    2,109

    Default

    it actually took me a second to get that. lol

    i was thinking "wtf is Q supposed to mean"
    INFP 4w5
    facebook
    The pain won't let me get away.

  9. #9
    Permabanned
    Join Date
    Apr 2007
    MBTI
    ExTJ
    Posts
    1,377

    Default

    Quote Originally Posted by scantilyclad View Post
    it actually took me a second to get that. lol

    i was thinking "wtf is Q supposed to mean"
    That's actually the first thing I thought when I saw the thread title (hmm, will it be like wheel of fortune?).

  10. #10
    not to be trusted miss fortune's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Enneagram
    827 sp/so
    Posts
    20,128

    Default

    I want a letter! that would be awesome! I may even illegibly write back!
    “Oh, we're always alright. You remember that. We happen to other people.” -Terry Pratchett

Similar Threads

  1. [ENTP] Who wants ENTP women?
    By BlahBlahNounBlah in forum The NT Rationale (ENTP, INTP, ENTJ, INTJ)
    Replies: 543
    Last Post: 07-14-2010, 10:47 AM
  2. [NT] Who wants to learn High Energy Physics with me?
    By ygolo in forum The NT Rationale (ENTP, INTP, ENTJ, INTJ)
    Replies: 17
    Last Post: 03-07-2009, 07:30 PM
  3. [INFP] A question for fellow INFP's (and anyone else who wants to butt in)
    By BerberElla in forum The NF Idyllic (ENFP, INFP, ENFJ, INFJ)
    Replies: 29
    Last Post: 12-05-2008, 12:50 PM
  4. [NF] NFs (or anyone who wants to answer, it will be an advice party, wee champagne!)
    By prplchknz in forum The NF Idyllic (ENFP, INFP, ENFJ, INFJ)
    Replies: 9
    Last Post: 11-05-2008, 02:28 PM
  5. MBTIc Cook Off! Who wants in?
    By Tigerlily in forum The Bonfire
    Replies: 25
    Last Post: 08-07-2008, 01:29 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Single Sign On provided by vBSSO