User Tag List

First 1234 Last

Results 21 to 30 of 39

  1. #21
    Feline Member kelric's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    MBTI
    INtP
    Posts
    2,169

    Default

    Happy Birthday Wolfy
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  2. #22
    Charting a course
    Join Date
    Jan 2009
    MBTI
    INFP
    Posts
    3,638

    Default

    Wolfy doesn't have birthday's people. He goes in for a 10,000 mile checkup.

    Happy Checkup Day, ya old geezer. Your laxatives are in the mail.

  3. #23
    veteran attention whore Jeffster's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    MBTI
    ESFP
    Enneagram
    7w6 sx
    Socionics
    SEE Fi
    Posts
    6,727

    Default

    Quote Originally Posted by ragashree View Post
    Wow, you're 40? I thought you were 20-something for some reason.
    You're thinking of maturity level.

    Merry birth anniversary to my forum twin!

    Jeffster Illustrates the Artisan Temperament <---- click here

    "I like the sigs with quotes in them from other forum members." -- Oberon

    The SP Spazz Youtube Channel

  4. #24
    mod love baby... Lady_X's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    MBTI
    ENFP
    Enneagram
    9w1 sx/so
    Posts
    18,086

    Default

    [youtube=AmSO7uog2Qw] [/youtube]
    There can’t be any large-scale revolution until there’s a personal revolution, on an individual level. It’s got to happen inside first.
    -Jim Morrison

  5. #25
    RETIRED CzeCze's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    MBTI
    GONE
    Posts
    9,051

    Default

    Happy birfday! Whatchu gonna do on your big day?
    “If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they'll kill you.” ― Oscar Wilde

    "I'm outtie 5000" ― Romulux

    Johari/Nohari

  6. #26
    Phantonym
    Guest

    Default

    Happy Birthday!

  7. #27
    Permabanned
    Join Date
    May 2009
    MBTI
    ISFP
    Enneagram
    6w7 sx
    Socionics
    SEE Fi
    Posts
    25,301

    Default

    Happy birthday!

  8. #28
    Senior Member The Outsider's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    MBTI
    intp
    Enneagram
    5w4 sx
    Posts
    2,425

    Default

    I hope you'll have a great time.

  9. #29

    Default

    Quote Originally Posted by Aurel View Post
    Happy 40th Birthday to the forum's only Japanese Kiwi!

    Thanks!

    And thanks for starting the thread, that is an awesome thing to do. Made my day.

    Quote Originally Posted by PeaceBaby View Post
    Yay wolfy ... trust me, 40's not so bad ...
    Yeah, I relish the old geezer role. I am a real oyaji now.

    Quote Originally Posted by whatever View Post
    happy birthday!
    Thanks!

    Quote Originally Posted by Quinlan View Post
    Have a good one old man.
    Trust you to take the piss. Cheers!

    Quote Originally Posted by Cloudblue View Post
    happy birthday...
    Thanks!

    Quote Originally Posted by Jaguar View Post
    Happy Birthday, Wolfy.
    I slapped Quinlan for you.
    Cheers for that!

    Quote Originally Posted by Falcarius View Post
    Happy birthday.
    Wolfy is happy Falc said Happy Birthday.

    Quote Originally Posted by Rainne View Post
    Happy birthday dude w/ the awesome avatar.
    Thanks again!

    Quote Originally Posted by JivinJeffJones View Post
    Happy middle-age! Have you planned your mid-life crisis yet, or are you waiting until you have more money for it?

    Seriously, happy birthday mate.
    Yeah, I think I just might be in the middle of an existential crisis right here on this forum.

    Quote Originally Posted by Lux View Post
    Happy Birthday!
    Thanks! What or who was it I associated you with again?

    Quote Originally Posted by ragashree View Post
    Wow, you're 40? I thought you were 20-something for some reason. Not SURE if that's what you wanted to hear, but happy birthday anyway!
    I will take that as a compliment. I think it is my virility that confused you.

    Quote Originally Posted by Silently Honest View Post
    Happy Birthday Japanese Quinlan!
    Cool, what a nice thing to say.

    Quote Originally Posted by Oakysage View Post
    Sweet day of good feelings to you Wolfy on this day of the year you were born.
    Cheers!

    Quote Originally Posted by Satine View Post


    Happy Birthday!!!
    Thanks!

    Quote Originally Posted by EffEmDoubleyou View Post
    Happy Birthday, Wolfy! I'll meet you at 40 in a couple of months :p
    Cool! Thanks for that.

    Quote Originally Posted by ayoitsStepho View Post
    Woah, you're almost over the hill! I should have bought you cane for your birthday, you'll be needing it soon.

    Happy Birthday!!
    Hahaha, thanks!

    Quote Originally Posted by Bamboo View Post
    Cheers!
    Cheers!

    Quote Originally Posted by sLiPpY View Post
    hAPpY bIrThDaY!

    I promise not to hold your youth and inexperience, against you.
    Haha, you better not.

    Quote Originally Posted by kyuuei View Post
    There is no way you're 40... Happy birthday darling!
    I know! Thanks!

    Quote Originally Posted by Trinity View Post
    WOOHOO

    Happy Birthday dude!
    Cheers for that!

    Quote Originally Posted by kelric View Post
    Happy Birthday Wolfy
    Thanks!

    Quote Originally Posted by Biaxident View Post
    Wolfy doesn't have birthday's people. He goes in for a 10,000 mile checkup.

    Happy Checkup Day, ya old geezer. Your laxatives are in the mail.
    Thanks! That is a cool thing to say.

    Reminded me of this old Japanese program where the guy took laxatives and was put out in the street to try and use a celebrities loo in just the nick of time.

    Quote Originally Posted by Jeffster View Post
    You're thinking of maturity level.

    Merry birth anniversary to my forum twin!

    Hahaha, thanks!

    Quote Originally Posted by Lady X View Post
    [youtube] bday vid [/youtube]
    Love that and love the lyrics. "How do you stay so young..."

    Quote Originally Posted by CzeCze View Post
    Happy birfday! Whatchu gonna do on your big day?
    I worked today but am having a party on Saturday.

    Quote Originally Posted by Sky is BLUE! View Post
    Happy Birthday!
    Thanks!

    Quote Originally Posted by marmalade.sunrise View Post
    Happy birthday!
    Thanks!

    Quote Originally Posted by The Outsider View Post
    I hope you'll have a great time.
    I am having a great time.


    Thanks everyone!

  10. #30
    sophiloist Kaizer's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    MBTI
    INTp
    Enneagram
    5w4 sx/sp
    Socionics
    LII None
    Posts
    787

    Default

    Happy Birthday Wolfy!
    The answer must be in the attempt
    avy url : natgeocreative Photo

Similar Threads

  1. Happy 30th Birthday to fivey!
    By Olm the Water King in forum The Fluff Zone
    Replies: 21
    Last Post: 01-20-2016, 07:41 PM
  2. Happy 60th Birthday, Jennifer!
    By ThatsWhatHeSaid in forum The Fluff Zone
    Replies: 16
    Last Post: 11-30-2012, 12:48 PM
  3. Replies: 5
    Last Post: 05-23-2012, 07:18 PM
  4. OMG HAPPY BIRTHDAY IVY!!!
    By Brendan in forum The Bonfire
    Replies: 35
    Last Post: 05-19-2011, 12:36 AM
  5. HAPPY 108TH BIRTHDAY NIGHT!
    By ThatGirl in forum The Bonfire
    Replies: 19
    Last Post: 05-25-2010, 04:25 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Single Sign On provided by vBSSO