User Tag List

First 1234 Last

Results 11 to 20 of 57

  1. #11
    Strongly Ambivalent Ivy's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    MBTI
    INFP
    Enneagram
    6
    Posts
    24,060

    Default

    Quote Originally Posted by Sparrow View Post
    Good ideas guys! I havnt roller skated in years Im actually going to my friends dirty 30 bday party tomorrow at a skating rink, Im gonna speed skate it up!
    Yep, I hadn't been since I was a kid, but my daughter had a Girl Scouts party at a rink and I decided to get out there and see if I could still stand up on skates. It was a BLAST, so I've started going regularly. This Saturday I start practicing with a local derby team- I don't think I'm badass enough to actually join, but the practices are open to women so I'm there.
    The one who buggers a fire burns his penis
    -anonymous graffiti in the basilica at Pompeii

  2. #12
    Senior Member Sparrow's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Posts
    2,532

    Default

    Throwing things and breaking shit is fun...it would be cool if there was a place that provided glass for throwing and breaking lol. I'll take 20 dishes and 10 cups please. lol
    Fe | Ni | Se | Ti ... 3w4 ... Lawful Neutral ... Johari -Nohari

  3. #13
    Senior Member Abstract Thinker's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    MBTI
    INFP
    Enneagram
    4w5
    Socionics
    INFp
    Posts
    330

    Default

    ^^^ Go to a junkyard and get outa sight. Fun!

  4. #14
    Senior Member Jaguar's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    12,436

    Default

    Watching a gerbil wheel go 'round.
    The future is for the unafraid.

  5. #15
    Senior Member Sparrow's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Posts
    2,532

    Default

    Quote Originally Posted by Ivy View Post
    Yep, I hadn't been since I was a kid, but my daughter had a Girl Scouts party at a rink and I decided to get out there and see if I could still stand up on skates. It was a BLAST, so I've started going. This Saturday I start practicing with a local derby team- I don't think I'm badass enough to actually join, but the practices are open to women so I'm there.
    Roller derby would be so awesome, I thought about joining rat city racers, but I bruise to easily, Im such a wussy lol

    I do LOVE tennis too...dont have a partner good enough to play with, but I guess I would burn more calories with a crappy partner ha!
    Fe | Ni | Se | Ti ... 3w4 ... Lawful Neutral ... Johari -Nohari

  6. #16

  7. #17
    Symbolic Herald Vasilisa's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    4,128

    Default

    Dancing!

    Quote Originally Posted by Sparrow View Post
    Throwing things and breaking shit is fun...it would be cool if there was a place that provided glass for throwing and breaking lol. I'll take 20 dishes and 10 cups please. lol
    How about hitting balls at the driving range?

  8. #18
    Senior Member Jaguar's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    12,436

    Default

    Quote Originally Posted by Oakysage View Post
    Damn, I want chocolate now...
    Well it better be solid milk chocolate, since we all know you have issues with Forrest Gump and his phrase: "Life is like a box of chocolates. . . "
    The future is for the unafraid.

  9. #19
    mod love baby... Lady_X's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    MBTI
    ENFP
    Enneagram
    9w1 sx/so
    Posts
    18,086

    Default

    dancing...yes! and jumping on a trampoline...a big one...make friends with the local kids...it'll be fine...then ask em to go play chase with you...volleyball...that's fun...you can talk some friends into doing that maybe...and rollerblading or skating yeah...hiking is good too yeah...and oh...a pogo stick or those moon shoes that should be fun...and get a hula hoop...oh oh...i know! take a belly dancing class that could be cool.
    There can’t be any large-scale revolution until there’s a personal revolution, on an individual level. It’s got to happen inside first.
    -Jim Morrison

  10. #20
    Listening Oaky's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    MBTI
    INTJ
    Enneagram
    5w6 sp/so
    Socionics
    SLI None
    Posts
    6,168

    Default

    Quote Originally Posted by Jaguar View Post
    Well it better be solid milk chocolate, since we all know you have issues with Forrest Gump and his phrase: "Life is like a box of chocolates. . . "
    Hahaha! Yea. I went a bit out of it then.

Similar Threads

  1. ways to make fun of tv shows
    By draon9 in forum Arts & Entertainment
    Replies: 1
    Last Post: 07-17-2015, 12:55 AM
  2. How To Burn 800 Calories In 30 Minutes
    By Mal12345 in forum Health and Fitness
    Replies: 3
    Last Post: 07-21-2013, 10:23 AM
  3. [MBTItm] SFs: What's the best way to persuade you?
    By rivercrow in forum The SP Arthouse (ESFP, ISFP, ESTP, ISTP)
    Replies: 18
    Last Post: 04-20-2008, 05:25 PM
  4. Simple ways to joy and happiness
    By Maverick in forum General Psychology
    Replies: 29
    Last Post: 07-11-2007, 09:42 PM
  5. More ways to group types..
    By SolitaryWalker in forum Myers-Briggs and Jungian Cognitive Functions
    Replies: 1
    Last Post: 06-15-2007, 04:10 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Single Sign On provided by vBSSO